کدخبر: 70

یک بام و چند هوای بنزین

کارت سوخت پمپ‌بنزین‌ها جمع‌آوری نمی‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده که کارت اضطراری در جایگاه‌ها همچنان وجود خواهد داشت و لزوم استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

کارت سوخت پمپ‌بنزین‌ها جمع‌آوری نمی‌شود

به گزارش پترو رویداد، هنوز چند ساعتی از سخنان وزیر نفت در جمع خبرنگاران مبنی بر سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی تا ۱۰ روز آینده، نگذشته است که معاون وزیر نفت خبر از باقی ماندن کارت‌های اضطراری جایگاه‌های سوخت می‌دهد.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مصاحبه‌ای گفته است که  کارت اضطراری در جایگاه‌ها همچنان وجود خواهد داشت و لزوم استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

 

چند ساعت قبل جواد اوجی، وزیر نفت گفته بود که در نوروز امسال، روزانه ۶ تا ۷ میلیون لیتر افزایش مصرف بنزین داشیم اما بنزین در تمام جایگاه‌ها تامین شد. اما قانونگذار وزارت نفت را مکلف کرده که در سال ۱۴۰۳، ۹۵ درصد فرآیند سوختگیری از طریق کارت‌های سوخت انجام شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن بود مردم در تعطیلات نورور آمادگی لازم را نداشته باشند و کارت سوخت همراهشان نباشد، دستور دادیم که کارت سوخت جایگاه در اختیار مردم قرار گیرد.

 

وزیر نفت تاکید کرده بود: اما با توجه به وظیفه ما در مدیریت مصرف سوخت از طریق استفاده از کارت‌های سوخت شخصی، در هفته‌های آتی انشالله عملیات سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت شخصی انجام خواهد اخذ شد.

اوجی تصریح کرد: یکی از راه‌های کنترل مصرف بنزین استفاده از کارت سوخت خودروهاست و انشالله با آمادگی لازم از یک هفته تا ۱۰ روز آینده، فرآیند سوخت‌گیری تنها از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام خواهد شد.

 

 

ارسال نظر